top of page

Nový formát MACHYHO HLASOVKA 01

Zdravím vás, já jsem Machy. Dnešním příspěvkem začínám novou kapitolu blogu. Jsou to skoro 3 roky od prvního příspěvku a za tu dobu prošel blog pár změnami. Měl také skoro roční pauzu a konečně jsem našel způsob, jak se k blogu vrátit a opět ho oživit. Protože mě tento formát baví a chtěl bych si ho udržet. Tak to na úvod.



Asi týden zpátky, když jsem jel ze školy jsem si četl svoji oblíbenou knížku Ukaž, co děláš. V jedné kapitole autor řešil, jak je pro tvůrce důležité, aby byl se svým publikem v kontaktu a nabádal tvůrce, aby si našli formát, který je sblíží s jejich sledujícími. Mě z jeho výpisu možností nějak chytl za oči zvukový záznam. Hezky mi to znělo, a tak jsem ještě tu samou cestu vlakem rozpracoval formát, který jsem až dneska nazval MACHYHO HLASOVKA. Mělo by jít o zvukový záznam, díky kterému vám budu moct přiblížit mé pracovní a taky obyčejné dny z trochu jiného pohledu. Vizuální záznamy mají problém, jejich zpracování trvá, pokud mají být kvalitní. U zvukového záznamu se zkracuje čas zpracování, a proto se může dostat ven, hned jak je to možné. A to je cíl. Každý týden vám v sobotu zprostředkovat můj týden. Co jsem dělal, na čem teď pracuji a co řeším. Snad mě poznáte zase z jiné, více autentické stránky. Tím, že nosím mobil pořád v kapse jsem se rozhodl nahrávat zvuk přímo do mobilu. Následně jej sestříhám a vydám v podobě audio stopy na Spotify, Google podcasts, Apple podcasts atd.... Vše také převedu na text, který vydám i z fotkami na blog, abyste měli všechno pohromadě.


To je zatím moje vize, jednoduchý formát, pomocí kterého budu s vámi více v kontaktu. A tím vás chci taky poprosit, abyste reágovali komentáři na blogu nebo třeba na Spotify a dokonce myslím, že na Spotify můžete posílat hlasové zprávy. Chtěl bych potom reagovat na vaše hlasovky zpětně vždycky v dalším týdnu.

Proto, pokud mě chcete podpořit reagujte jakkoliv na nový díl komentáři nebo hlasovkami. To to je celý příběh nového formátu, který mě náhodou napadl a který mi doufám vydrží napořád.


Doufám, že se vám bude líbit stejně jako mě. Já si jeho tvoření (nahrávání, stříhání, tvorbu loga) moc užil/užívám, a tak doufám, že si u něj taky odpočinete a zrelaxujete. Mějte se hezky! Machy🌳

0 komentářů

Comments


bottom of page